Ben zaten hep evhamlı biriydim ama şuan 2 bck aylık anne olarak bana ve bebeğime bsy olmasından çook korkuyorm ufacık şeyden endişeleniyorum. Ölüm korkun olustu resmen bir yerim ağrısa aman ölecem cocugm öksüz kalck diye en kötüsünü düşünüyorum. Bebişim iki öksürse aman kesin kötü bsy var diyorm. Geçmeyecekmii