Merhaba bata göre şuan 8 haftalık hamileyim ama en başta geç döllenme dedi doktorum sonraki kontrolümde 2 kese göründü ikiz dendi 2 hafta sonra yani bugün gittim 2 kesede duruyor ama ikisinde de henüz bebek yok birinde yolki oluşmuş ama diğeri boş kese ama küçülmemişte geç döllenme olduğu için sonradan dolma ihtimali olur mu acaba kaçınca haftaya kadar beklemeliyiz dr haftaya tekrar çağırdı detaylı ultrasona yönlendirecekmiş çok üzgünüm şuan 🥹 umarım geç döllenmeden kaynaklıdır 8 haftayla uyumlu değil keseler dedi