Adenmom_ annembebegim 3 ay oldu ıncıa kullanıyorum şampuan , pişik kremi , göğüs ucu kremi, vücut yağı , çamaşır deterjanı ben çok memnunum tavsiye ederim
annembebegim Adenmom_ ilk çocuğumda mustela kullanmıştım bu sefer daha doğal olsun istiyorum incia alabilirim 😊 Peki incia pişik kremi geçiriyor mu, mustelanın pişik kremi iyiydi geçiriyordu
Adenmom_ annembebegim evet bu zamana kadar hiç pişik yaşamadık çok şükür az kızarsa bile sürüyorum hemen geçiyor
annembebegim minebayraamm teşekkür ederim galiba ben de ecowell yenidoğan köpük olanı alacağım. 40 I çıktıktan sonra da losyona başlamayı düşünüyorum. Losyon olarak öneriniz var mı?
minebayraamm annembebegim Losyon olarak da ecowell kullanıyoruz gayet güzel almışken beraber alabilirsiniz yani