Benımde ılk gebelıgımde 5+3 te falan balamıstım sımdı 2. Gebelıgım cok yenı 4 haftalık ama ara sra rahatsız edıcı bır buşantı var sadece kusma yok hıc ınsan gercekten bu haftalarda daha hıssetmedıgı ıcın bulantıyı bır belırtı saydıgı ıcın bulanıp kusmayınca garıpsıyor😵💫