Hatice_00000006 kan uyuşmazlığı erken bitmiyor canım muhtemelen belli bi rakamı sınır olarak belirleyecek doktor bizimki 27den düşüp düşüp yükseliyordu en son 16yı sınır koydu 16 ve üstü çıkınca yatırıyorlardı. Oğlum 2 aylıkken tam anlamıyla bitti sarılığı uzamış sarılık 3.ayı da buluyor stres yapma güzel düşün sütün artsın ki bebiş doysun benim stresten korkudan sütüm azalmıştı bi gece hiç uyumadı açlıktan mamayı da yemiyordu sonra alıştı mama meme şeklinde ilerledik şükür Allaha bitti şu an 7,5 aylık. 2.aya kadar devam edebilir bu seni korkutmasın