Selam kizlar
Bugun kontrolumuz vardi, ne sanci cikti nede aciklik var🥲
Bugun 38+5 im, eger haftaya persembeye kadar kendi kendine gelmezse yatisim yapilcak suni sanciyla ve dogum buyuk ihtimal cuma gunu gerceklesicek..
40+1 olmus oluyorum, beklemenin anlami yok riske atmayalim ne seni ne bebegini dedi.
Yeri rahat hanfendinin demek ki👶🏻🩷
Son 10 diyelim ozaman👶🏻👶🏻👶🏻
Acaba erkenden gelirmi son dakika biseyler degisirmi hic yasiyan oldu mu..