esmanurbaz_ 36 haftalık gebeyım diş agrısı için karanfil Yagı sürdüm int zararlı dıyor bilgisi olanlar yazsa
stunaa esmanurbaz_ ilk hamileliğimde son haftalarimda çok yoğun 20lik diş ağrısı çekmiştim ve işlem yapılamadığı için doğuma kadar hep dibine Karanfil yağı sürdüm. Hiçbir şey olmadı. Doğumdan sonra da cektirdim dişi.
esmanurbaz_ stunaa ya bende internette araştırdm kullanmayın gebelikte diyorlar bence 36 haftalıkken zararlı olmaz diye düşünüyorum korkularım var
stunaa esmanurbaz_ valla ben bu hamileliğimde de 3 4 gün kullandım 19.haftamda. sonra kanal tedavisi oldu. Şu an 34 haftadayiz Allaha şükür hiçbir problem olmadı.
esmanurbaz_ stunaa ben yagı dişe sürdükten sonra kalp çarpıntısı yapıyor ama sebebjnı anlayamadım kan sulandırıcı etkısı varmış ondan mı kaynaklı acaba
stunaa esmanurbaz_ onu bilemiyorum öyleyse hekiminize bir danışın siz yine de. Belki acaba bir şey olur mu diye panik stres yaptığınız için de oluyor olabilir.