kızlar ikili tarama testi yaptırmıstım ben ilk hamileliğim bu anlamıyorum acaba anlayanınız varmı sordum sayfada ama erken saatte yazdıgımdan sanırım kimse gormedi asknda ekran resmni direk koyacaktım ama yapamadm degerler normal yazıyor serbest beta hcg 27.20 ng ml yazıyor papp a dada 8.36 mıu ml yazıyor ne demek bu