sonsuzmasalim Gigi89 hiç takma cidden aklına nasıl koyduysan öyle yap sonuçta senin çocuğun herkes kendinden sorumlu. Yani oğlum sakin biridir diyemem ama öyle sinirli öfkeli de değil sadece çok aktif bir çocuk işte oda kötü bir şey değil 😅 teşekkür ederim💙
Esrdmr sonsuzmasalim evladiniz hayirli olsun Allah uzun omurlee versin size birsey sormak istiyorum demissiniz ya bebek kilolu oldugu icin yatisim yapildi diye kacinci haftadaydiniz acaba benim bebegimin kilosuda 2 hafta ondeymiste 36 iken 38 gorunuyor ultrason olcumleride herseyi pazartesi kontrolum var kafamda deli sorular😑
sonsuzmasalim Esrdmr Bendede öyleydi daha önce yatışım yapılması istenildi fakat ben kabul etmedim kendiliğinden gelsin istedim ama zaman geçtikçe zorlanıyordum artık ve 39+2’de yatışım yapıldı. Yatışım yapıldığında tahmini kilosu 4300g cıvarıydı ve 3865g doğdu🥰