Merhaba 16 haftalık ha ileyim doktor bana ferrum haosman fort vermişti sabah akşam aç karınla dedi kutum bitti tekrar yazdı aynı şekilde devam ettim e nabızda günde bi kere dio yaklaşık 3 haftadır öyle içiyorum acaba fazlamı aldım ilacı bi zararı olurmu yarın gideceğim hastaneye ama şüpheye düştüm bilenler yardımcı olabilirmi lütfen