Merhaba kızlar 3 ay önce düşük yaptım bebeğim gelişmediği için ancak şimdi tekrar gebe kalmak istiyorum tahlillerim herşeyim yapıldı hiç bir sorun çıkmadı eşimde aynı şekilde sperm testi falan verdi ikimizdede bir sıkıntı çıkmadı genelde düşük veya kürtaj sonrası belli bir süre önermiyor doktor ama bana öyle bir süreç sunmadi bir sorun yok gebelik istiyorsan korunmasız ilişkiye girebilirsin dedi bu 4.ayım ama gebe kalamıyorum neden olur bilmiyorum böyle durum yaşayan var mı