Kkardelenn1 Elifsu15 aldım canım çok şükür beta 1400 çıktı çok minik 1.8 mm kese de göründü pazartesi tekrar bakacak doktor inşallah sende güzel haberler alırsın
patili_kiz90 Şu an 6+5im arada kasık ağrım oluyor hafiften ama meme acısı beni mahvetti. Özellikle uykudan kalktıktan sonra elimle alttan destekliyorum sallandıkça batıyor🥲🥲 aşırı acıkıyorum yemezsem öğürme geliyor. Başka türlü bulantım vs yok.
Elifsu15 patili_kiz90 benim ilk zamanlar ağrım vardı eşim sarıldığında denk geldiğinde çok acıyordu ama şimdi daha iyi
EceEgemen Elifsu15 benimde 5+1 🙂 ara ara hafif mide bulantısı, göğüslerimde acı ve aşırı sinirlilik var, birini bulsam da boğazına yapışsam gibi bir sinir 🤣🤣 pazartesi kontrolüm var bklm 5+4 oluyoruz umarım herşey yolundadır🙂
Ruas Bende 5+2 yim.Aşırı akıntım var göğüs ağrım ve çoooook ağlıyorum herşeye . 4+4 de keseyi gördük iki hafta sonra çağırdı
tupbebekannesi522 Bende 5+6 yim. Tüp bebekle hamile kaldım kanamam var dünden beri hastanede yatıyorum önlem amaçlı. Ama kese bebek çok iyi hatta kalp atışları bile var. İnşallah yarın çıkarım azalmış dedi doktorum