Rabbiminemaneti bazı şeyleri anlıyorum ama bu tarz soruları anlayamıyorum. Sol kasığımda ağrı var normal mi desen normal derim. Kahverengi lekem var düşük mü diye sormak yerine acilen doktora gitmeniz daha doğru değil mi? Eğer düşükse biz burdan ne yapacağız? Ya da yok düşün değil dersek oturup oh değilmiş mi diyeceksiniz? Hamilelikte en çok korkulan şey lekelenme kanamadır. Acilen doktorunuza gidip ona sorun. Zaman kaybetmek bebeğinize ve size zarar verebilir...