Kızlar progestan değerim 1.41 çıkmış bu ay yumurtlama olmadı ama gebelik olabilir dedi eğer gebelik yoksa tekrar femera başlayacağız sorum şu ilk çocuğuma hamile kalmadan önce progestan kullanmıştım değerim düşük olunca doktora sordum progestan degerını düzeltmez diyor ilaç için