Eliff00000 canım aynıyız seninle. 34. Hafta 1800 gramdı. 36+0 da 2300 gram olmuştu. Şimdi 36+3 olduk. Doktorum bir hafta sonra tekrar gel demişti Çarşamba tekrar gidecem. Genel gelişimi 1 hafta geriden geliyor. Ama karnı 2 hafta geri görünüyor ultrasonda. Dopplerim iyi çıkıyor ama çok iyi beslendiğim halde kilo almıyor. Ama doktorum hiç olumsuz bişe demedi. Organları gelişmiş dedi. Bir iki hafta daha bekleriz Doğumu konuşuruz dedi. Zaten makat geliş o yüzden sezaryen olacam. Kilosu için de 2500 olur doğuma kadar dedi. Sağlıklı olması önemli dedi.