eylulus Bu ana kucagini kullanmaya baslayabilir miyuz? Ya da ne zaman kullanabiliriz yenidogan itibaren diyor ama cesaret edemiyorum
Mrsacar eylulus bu ana kucaklarını bem şahsen hiç kullanışlı daha doğrusu güvenilir bulmuyorum bebeğin daha rahat edebileceği daha güvenli modeller varken neden bu model yargılamak için değil merak ettiğim için soruyorum yanlış anlamayın lütfen 😊
newmommmyy2 eylulus evet aslında en alt kademeye alarak yenidoğandan itibaren kullanabilirsiniz ama sanırım yinede 1,5 aylık falan olana kadar bekliyolar ama sizin zaten 1 ay olmuş bence koyabilirsiniz çevrem hep bu şekilde kullandı
Sudezeren81 eylulus bunlar çok kötü okuyoe eğer öok iyi bişey şstersen ben bundan aldım şuan geliyor ama fazla yatmıyor diyorlar paran boşa gider ama almak istersen sana şunu öneririm yatak gibide kullanıyoesun
eylulus Mrsacar baska hangi modeller var acaba bunu tavsiye ettiler bunu almistim o zaman elektrikli model de aldim ama manuel icin baska ne alabilirdim resim atabilir misiniz?
eylulus newmommmyy2 tesekkur ederim doktora da bi sorayim olmadi kimisi ilk gun koyuyor kimisi 2 aylikken elektrikliye koymaya basladim ama buna koyamadim
eylulus Sudezeren81 elele dormire 2 almistim ben onu kullaniyorum 15 dk hic durmazsa en fazla 30 dk duruyor cok gazli bi bebegim var cunku bazen hicbir sey yaramiyor
eylulus Sudezeren81 herkes manuel olan motor becerileri icin daha iyi diyor kotu diye bi sizden duydum simdi
Mrsacar eylulus Gibi fiyat olarak daha uygunlarıda var bu tarz nen bunu almıştım kedim tırmalamasaydı çokta sağlamdı ama kedimiz mahvetti biraz şimdi tekrar bundan alıcam 2. Bebeğime 😊 Baby Plus Lounge Oyuncaklı Ana Kucağı
AlyaAlara eylulus İnternetten “ Ahşap ana kucağı” olarak aratırsanız görürsünüz manuel olarak onu önerebilirim. Görsel ekleyemedim 😊
Sudezeren81 eylulus yani benim arkadaşım bundan kullanıyordu hiç memnun kalmadı çocuk düştü kaö kere zaten yenidoğan olarak o attığınız resimdeki uyumlu değil bence ben gördüğüm kadarıyla diyorum ama siz çocuğunuz için daha iyisini bilirsiniz ;)
Sudezeren81 eylulus ve bunun neyi motor becerisini geliştiricekki 😂 yatmak için çocuğun durmadı için kullanılan bişey benim bildiğim motor becerisini geliştirxen şeyler oyuncak gibi şeylerdir
eylulus Sudezeren81 yenidogan uyumlu diyorlar zaten ben daha kullanmadim zaten ilk 28gunumuz de bitti bizim artik yenidogan sayilmiyoruz da ama yine de 2 ayi beklemek gerekir mi diye sormak istedim ben bacaklarini gecirdiginizde bundan nasil dusuyor dusmemesi lazim kemerli cunku
eylulus Sudezeren81 cocuk kendini sallamak icin caba gosteriyor sonucta bunda el ayak hareketi yapiyor o sekilde soyleniyor urunu ben uretmedim ya bana niye hesap sorar gibi konusuyosunuz denileni soyluyorum ben siz kullanmayin yani sevmiyosaniz
Sudezeren81 eylulus yok hesap sormak gibi bişey sormadım ben sadece etrafımdan gördüklerimle seni bilgilendirdim bebişin sağlığı için 🥰 kendi sallananlarında üstünde oyunxak oluyor zaten ordanda motor becerisi gelişir 🫶
eylulus Mrsacar elektriklimiz de var bunun ic gorunumu ona benziyor o yuzden bir de bunu almak istemem
Mrsacar eylulus elektronik olanı ben hiç kullanmadım canım o konu hakkında yorum yapamıcam kullananların %50 si memnun diğer yarısı memnun değil gibi gözüküyor burada okuduklarım kadarıyla umarım sen memnun kalırsın bir dene işe yaramazsa o zaman alırsın
EceQueen 20 günlükken koymaya başladım ben, henüz sallanamadığı için çok oturmuyor ama bi yemek yerken falan izliyor beni