Merhaba arkadaşlar 98 likoyum 23 haftalık yüp bebekle ilk hamileliğim bebek hareketlerini net sekilde hergün hissedemiyorum korkuyorum normalmı değilmi acaba kontrole gittim hersey yolunda cok şükür ama cevremde benle birlikte hamile olanlar var hep sürekli hareketli kıpır kıpır diyorlar moralım bozuluyor. Pıt pıt bişiler oluyo geciyo sadece