Balbeby Kızlar Ankara Etlik şehir Hastanesi’ne giden varmı ilk defa yarın sabah ilk muaneye gideceğim ultrasyon veriyorlarmi birde dua edin lütfen herşey yolunda ve sağlıkla ilerlesin
Yasss11 Balbeby bana her defasinda resim cekmem için ekrani dondurup gittiler istersen bebegini çek diye hatırlat sende hocaya hepsi izin veriyo
bulut955 Balbeby İyi bir doktorsa oluyor bazıları kendi kafasına göre bakıp ekranı kapatıp gidiyor . Yani üzerimi giyerken bakayım diyecektim her defasında bebeğin olduğu ekranı kapatıyorlar