Bahartekinsoyy Böyle alt kasığımda adet olucakmışım gibi bir sancı var sabahtan beri 27+3 haftalığım normal mi neden olur
Aeell Bahartekinsoyy 7 haftalıkken baslamıstı hale devam edıyor 39 gunum kaldı bazen agrıdan sabaha kadar uyuyamyrm
Marlaa benim de regl olacakmışım gibi ağrılarım oldu gebelik boyunca doktorum rahim büyümesine bağlı olduğunu ve normal olduğunu söylemişti . 34 hafta olduk hala oluyor aynı ağrı ama tıbbı tavsiye değildir doktorunuza danışın yine :)
Bahartekinsoyy Marlaa söyledim normal diyorlar ama korkuyorum sancıyı bilmediğim için acaba sancım mı var diye erken de ama işte korkuyorum
Bahartekinsoyy Aeell bende şuan öyleyim karnım taş gibi oluyor 3 4 kere uyanıyorum zaten tuvalete hem de ağrılarıma çok şiddetli oluyor bazen