Kızlar merhaba 🥰 biliyorum bunlar hurafe ama düşünmeden de edemiyorum kese şekli muz gibi uzun olunca erkek yuvarlak olunca kız diyorlar bu doğru mu çok merak ediyorum . Bi oğlum var ikinciye hamileyim cinsiyeti de çok merak ediyorum .sizlerin kesesi nasıldı ve cinsiyetleri ne yazarsanız sevinirim 🥰