Ewy adet ağrısı gibi ağrı hep olur diğer gebeligimdede vardı o büyüyor yukarı çıkıyor ondan kaynaklıdır ama benim gobegimin ortasından sancı girdi belim iki büklüm kalmıştım karın ağrım geçti çok şükür maden suyu iç yazilmisti içtim gazdi galiba yada bilmiyorum ama kuyruk sokumundaki ağrı gecmiyor bacağıma vuruyor kemik kitleniyor sanki yürümede bile acı oluyor ilk gebeligimde bu yoktu bilmiyorum ileri aylarda agirlastikca ne yapicam. Çarşamba tarama testi var konuusucam sizinde geçer inşallah ama bebekte sorun olmaz merak etmeyin.