Sebur 40 çok 😂 uyuştuktan sonra bebeğin çıkmadı max 5 dakika, senin dikişler falan 20 dk sürebilir. Tabi bu doktora ve oradaki ekibe bağlı. Ben uyuştuktan 5 dakika sonra doğdu bebeğim 🐣 3. Gün de kendi işlerimi bile yapıcak duruma geldim. Tek tavsiyem ilk ayağa kalktıktan sonra asla oturma. Yürü yürü yürü bolca yürü çok iyi geliyo ve yürüdükçe açılıyosun 🌸 sorular varsa alırım hsjdj