Ya bende bugün doktora gittim son adet tarihine göre 8 haftalık olmam gerekiyordu ama ultrasonda 6 haftalık çıktı ve kalp atışını duyamadık yoksac var dedi ya gelişimi bi yerde durmuştur yada geç döllenme olmuştur dedi bi hafta sonra gel dedi ama ben çok kötüyüm sabahtan beri bi türlü kafamdan atamıyorum düşünmekten delircem çok korkuyorum lütfen banada dua edin geç döllenme olsun gelişimi dürmüş olmasın lütfen kızlar 😢