Bende sizin gibiyim bugün 12.gün gecikmemin hala yok birşey test yaptım yine negatif olsa zaten çoktan çıkması gerekirdi 😪😪 Kasıklarıma birşey batıyor gögüslerim hassas beklemekten başka çaremiz yok 😒😒 Rabbim inşaAllah bizlerede bir Mucize nasip eder 🤲❤️❤️