Suleberkan herkeste farklı olur canım umarım su gibi geçirirsin ben yaşadıklarımı anlatayım...
Belde yapılan iğnenin herhangi bir enjeksiyondan farkı yok damar yolu açılırken veya belinize yapılırken hissetikleriniz aynı ben acı hissetmedim... sonda uyuştuktan sonra takıldı 1 gün boyunca bende kaldı çok rahattım o yüzden çiş derdi yoktu nihayetinde 9 aydan sonra😂 sezeryan sonrası baş ağrım olmadı dikiş yerlerimde yanma oldu ağrı olmadı yürümenin tek zor yanı artık karnında olan boşluktan dolayı sanki karnının yere dökülecekmiş gibi bir his vermesi idi kambur yürüyordum... ameliyathane çok soğuktu çıktığımda tir tir titriyordum oda bende gaz yaptı benim yüzüme üfürsen bende gaz olur zaten😂 benim karnıma bastırmadılar veya kum torbası koyulmadı doğum sırasında aspiratörle çekilmiş kanamam çok aşırı olmadı... ilk 7 gün yatarak uyuyamadım ama ağrı sızımda olmadı gayet iyiydim omuzlarıma vuran gaz sancısı için yakı mükemmel iyi geldi bana 2 gün arayla birini çekip diğer yakıyı koydum taş gibi oldum😂 ameliyat sırasında dokunuşları hisedeceksin dediler ama alakası yok sadece garip bişeyker hissediyorsun sallanıyorsun falan ama bu dokunuş değil asla öyle hayal etme korkuyorsun çünkü öyle düşünürsen dikişlerini ehil biri atarsa estetik dikiş olursa çok rahat edersin 50 gün oldu ben doğum yapalı normak hayatıma döndüm göbek falan kalmadı doğumdan çıkınca sıvı alımına izin verişir berilmez suya aban günde 3 4 litre iç ödemlerini çabuk atıyorsun ... ayy çok heyecanlı... hadi hayırlı doğumların olsun neyin olacak?? İsim ne?