Yeniannelerburda Aramızda 4 sezeryan olan var mı acaba. Sınır 3 diye duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum. 4. Olursada sıkıntı olur mu acaba ?
gezentianne Yeniannelerburda Benim doktoeum geçen gün bilmem ne hanımın 5. sezaryenindeyiz zor oldu ama kavuştuk gibi bir şetler yazmıştı hikayesine
1Kelebek1 Yeniannelerburda Benim doktorum 6. Sezeryanı bile yaptırıyo sayfasında da paylaşıyo tıp ilerledi eskisi gibi değil artık
Yeniannelerburda VREE internette 3 yazıyor ama bnde önceden 4 diye duymuştum doktorada sormak saçma geldi 4. Doğumun filan değil niye panik yaptın dicek.diye 😂 Bendeki sadece merak 🫣
Yeniannelerburda VREE googleden kadınlar kulübüne baktım orda 5. Sezeryanini bile olup sıkıntı yaşamayan varmış tıp eskisinden iyi geliştiği için çok problem olmuyormuş .
Yeniannelerburda 1Kelebek1 çok iyi maşallah doğru aslında tıp aşırı iyi oldu dikis yerlerimizin bile belirsiz olmasindanda anlaşılıyor bir nevi eskiden sezeryanlilar 40 çıkana kadar zor toparlarmis çok şükür şimdi hemen toparlaniyoruz dikişler eskisi gibi kötü değil