isiksinem45 Morkalpannesi 25te memlekete gittim canım o zmn aldım ama sadece kıyafetlerini bide araba beşiği başka bişey almadım bez ıslak mendil felan kendimede daha hiç bişey almadım bence acele etme herhangi bir sağlık sorunun yoksa çünkü ileriyi düşünmek lazım Allah korusun bişey felan olur diye ben geç yaptım alışverişi
babyiscoming_ Morkalpannesi cinsiyeti öğrenmeden kalp atışını duyunca bir kaç unisex eşya aldık heves edip. Sonra 16.haftada cinsiyeti öğrenince alışverişimizi yaptık. Şuan 27 haftalık olduk eksik bir şeyimiz kalmadı çok şükür ☺️
Guzelanne56 Morkalpannesi 30 da almaya başladım 32 de alışverişım bıttı parasını ogrendıgım andan ıtıbaren dolar yapıyordum toplu aldım. 32 de yıkamaya başladım 33 üm yenı utuledım yerlestırdım 15 güne de cantayı hazırlarım
e_blue_sky_a Morkalpannesi herşey çok zamlanıyor uygun buldukça almak gerekir. Tavsiyem 3-6 olabilir ama 6-9lara uzanmayın. Yenidoğan 0-3 ve 3-6lar yeterli. Tek parça veya alt-üst alın tek tük ürünler almayın zıbın hariç. Çok alıp ucuz kalitesiz değil de yüzde yüz pamuklu ürünler mümkünse organik pamuklu ürünler alın az ve öz
Morkalpannesi isiksinem45 bende geç yapmayı düşünüyorum bilmiyorum hani evrenede kötü mesaj vermek istemiyorum. 24den sonra düşünüyorum bakalım inşallah bi sorun olmayacaktır sağlıkla nasip etsin Rabbim herkese inşallah
Morkalpannesi babyiscoming_ çok şükür kuzum Allahım sağlıklı sıhhatli kucagınızada almayı nasip etsin inşallah 🥰🤍
Morkalpannesi e_blue_sky_a 5 6ya yakın alırım diye düşünüyorum evet pahalanıyorda gerçekten zaten yılbaşından sonra dahada pahalanır
Bett2206 Haftada öğrendiğimiz gibi annem bebek arabası aldı dayanamayıp 😂😂şuan 12. Haftaya girdik ufak tefek beğendiğim bazı şeyleri aldık büyük alışveriş yapmadık henüz
Es26 Morkalpannesi detaylı ultrason sonrası yavaş yavaş almaya başlamıştım 26 da bitirdim 30 hastane çantam hazır
Arslndln Ben 6. Aydan itibaren almaya başladim eşim istemiyordu korkusu vardı biraz bekle diyordu ama siz cinsiyeti öğrendikten sonra almaya baslayabilirsiniz çünkü insan çok heves ediyor gerçekten 🥰
babygst Morkalpannesi detaylıdan sonra. Cinsiyette emin olduktan sonra Şimdi ise 2. Bebek diğerinden 1 yıl sonra doğacağı için herseyimix var şükür 1 hafta falan kaldı nasipse