Ozgee07 ilk gebeliğimde benimde aynı boş gebelikti 2.3 ay geçti geçmedi kızım olmuştu hemen boş gebelik sonrası tekrar sağlıklı bı gebelik geçiriyorsun canım korkma en azından boş gebelik ben Şubat ayında dış gebelik amaliyatı oldum Mayıs ayından beri bebiş olmadı daha herşey nasıp canım