Fatma_4224 Maalesef başaramadım kızlar rabbim bundan sonra dileyen isteyene nasip etsin 7 yıldır bu yoldayım ama olmayınca olmuyor bir heyecanla girip hüsranla çıktım elim kolum kesilmiş gibi ne hissedeceğimi de bilmiyorum çok üzgünüm 😔😔
kedimiyavdedi Fatma_4224 Allah yardımcınız olsun. Bebek isteyip kavuşamayan o kadar zor ki bunu yaşamayan asla bilemez. Üzülme kendini yıpratma demek anlamsız. Ama şunu bil ki her şey zamanını bekliyor bugün olmadı belki hiç beklemediğin bir anda olacak. Bunları söylemekte belki anlamsız çünkü eminim sende aklından kalbinden geçiriyorsun bunları. Hayat mucizelerle dolu nasibin varsa bil ki mutlaka gelecek buna İnan. Ve başka şeylere odaklan kendine iyi gelecek ne varsa yap. Allah kalbine göre versin yüreğini ferahlatsın kucağını evlatlarla doldursun inşallah 🙏
Zeyno800 Fatma_4224 bunun en agirini Yasyrum. 8 yildir olmuyor du cocugum 1 kez tek tup bebk yaptm. Tutu ama bos gebelik olmustu Sonra imkan olmadi yapim. Ve 1 ay once esimin ailesi oglunu evlendrmyi planladilar duydum. Koca olacak Adam annem icin evlenirim dedi. Ben de ailemin yanina geldim. 8 yil emek cop oldu yani Dava actim. Allaha biraktim🤲 onlari Hayirlisi olsun hknzda
Papatya0640 @Fatma_4224 Rabbimin bi bildiği vardır kurban olduğum Allah en yakın zamanda rabbim kucağını doldursun sabrını artırsın kardeşim inşallah doğal yoldan nasip eder başka embriyon var mı geride
Masde018 Canını sıkma nolur Allaha sıgın ben 15 yıldan beri ugraşıyorum 4 düşügüm var 2. Evliligim 2 öncekinden düşük oldu 2 kide bu evliligimden dile kolayb15 sene yıkıldıgımı hissettim bende bugun ama Rabbim büyük kucagıma alamadım evlatlarımı 😢
Masde018 Masde018 şimdi çok şükür eşim maddi manevi güçlü bir insan kendi işim var eşim işletiyor bana deger veriyor ama cocuk konusunda yorgunuz o umutsuzluga kapılıyor ben kendi derdimi unutup umutsuzluga düşmesin diye onu motive ediyorum 🥺