hacerhacer Dogum yaptiginiz anda kim olmasini istiyorsunuz yaninizda? Benim iki dogumumdada ablam vardi bundada olacak insallah bakalim😊😉
fitmom hacerhacer ablam ve eşimin olmasını istiyorum onlar olacak inşallah bir de 3,5 yaşında minik bal yeğenim. ❤️ başka da kimse kalabalık yapar strese sokar beni diye kimseyi istemiyorum
ZarifeKaraduman pazartesi yatışım var benim de ikiz bebeklerime sezeryan olacağım kaynanam eşim annem üçü de yanımda kalacak 😂😂 üçünü de isterim 😂
Motherscup Dogumhanede eşim(son anda korkup karar degistirmezse😂) ve o hastanede calisitigi icin gorumcem girecek dogum sonrasinda hem annem hem kayinvalidem kalicak.