Kızlar merhaba 50 günlük bebeklerim var ilk günden beri hem biberon hem emzirme şeklinde beslenmelerini yaptım. Bir tanesi bir ara memeyi bırakır gibi oldu ama yine alıştı şuanda ikisi de hem emip hem biberon alıyorlar. Sorum şu bebekler ne zamana kadar böyle devam eder, ya biberonu ya memeyi bırakırlar mi bu zamana kadar emdiler emmeyi bırakırlar mi korkuyorum bir anda memeyi bırakırlar diye ama biberon da vermek zorundayım bu bebeklerin alışma süreci kaç ayda tamamlanır yaşayan var mı