Merhabalar. 3 aydan sonra doktorlar direkt demir hapına başlıyor benim ablam sağlıkçı değerlerime bakıp kullanma demirin gayet iyi ben kullanmadım gebelikte dedi. Arada kaldım. Kullanmayan varmı gebelikte bebeğe zararı olur mu. Doktorum değerlerime bakmadan yazdı direkt üç aydan sonra yazıyorlar her gebeye bildiğiniz gibi ne yapayım sizce kullanayımmı?