Merhaba
36+2 yiz dün akşam suyu azaldığı için saat 19:30 gibi doktor çatı muayenesi yaptı.zaten saniye sürdü. Sonra hiçbir şey olmadı. Bu sabah uyandığımda çamaşırımda kahverengi leke vardı ve peçeteye sildikçe geliyor.
Bu normal mi ? Doğum falan olur mu hemen? 5 gün sonra zaten sezeryan olacağım.
Şuan çok korkuyorum