Betulsevbuk Bakar mısınız ? https://hizliresim.com/ij3r1rs <a href=“https://hizliresim.com/ij3r1rs"><img src=“https://i.hizliresim.com/ij3r1rs.jpeg” alt=“Resim Yükle”></a>
Cihangir09 Betulsevbuk düzensiz sancılarınız var ama bebeğin kalp atimlarinda da çok oynamalar olmuş doktor daha iyi bilir tabiki de sanki bı kez daha çekilmesi gerekirdi nstnin
_biranneadayi Betulsevbuk Yeterli görmedi demekki ama sancı var dikkat et sen ağır iş yapma her an hazırlıklı ol Kasık ağrısı, adet sancısı gibi sancı yaşarsan hemen hastaneye git zaten günün de gelmiş. Hakkında hayırlısı olsun🌸🤲
Betulsevbuk _biranneadayi anladım ara ara ağrım var zaten hissediyorum endişelenecek bişiy yok yani teşekkğrler
Sibelipekf Betulsevbuk toco dediği şey sanciyi gösteriyor.40in üzerindeyse sancı var ddemek sen de de sancı çıkmış fakat Nisan ve su gelmedigi için biraz daha bekletir