Detaylıda sol böbreğinin 5.4mm sağ böbreğinin 4.3mm olduğunu böbrek genişlemesi olduğunu söyledi bu kötü büşey mi 21+5 im doktora sonuç göstereceğim 11:30 da size sormak istedim daha önce bunu söyleyen sonra sağlıklı doğum yapan oldu mu ya iyi mi kötü mü onunda bilmiyorum ultrasondaki doktora sorunca çoğunlukla geçiyor ama farklı semptomlarda olabilir dedi internette down sendrom falan diyor o kadar olduğunu düşünmüyorum ama yine de danışayım lütfen bişeyler yazın