Mrvdmt
Özcan bey izinde olduğu için doğumum eda hanım yapacakmış eda hanım ile ilgili bilgisi olanlar varmı.. dün gece birden sancım geldi ve kanamam oldu acil gittiğim de açılmam olduğunu ve doğum başlangıcı olduğunu söylediler bol bol dua edin benim icin arkadaslar inşallah bi nefesde dogumum olur..