Benim iki çocuğum var ve 3 düşünmüyoruz ilişki sonrası 12 saat dolmadan ela kulandım 13 Kasım’da adet oldum 20 de bitti
23 de ilişkiye girdik yumurtalama dönemine denk gelmediği gün 12 saat dolmadan ertesi gün ilacı yuttum sizde durum ne olur bir Bilgisi olan veya kullanan biri yardımcı olursa çok sevinirim