2 cocugumda mustela kullanmistim ama liearc iyi diyorlardi gerci ben mustela ile de catlak yasamadim ve bol bol nemlendirip su icmistim sanirim bunun da etkisi var suan 3. Ye hamileyim ama kremler cok pahali oldugu icin dogal yag kullanmayi düşünüyorum. Digal yag olarakta hindistan cevizi yagi kullanabilirsin cok guzel nemlendiriyo ve yumuşacık yapiyo cildi