momtobe8 Merhaba kızlar, 40 haftalık hamileyim. Şu zamana kadar hiçbir sancım olmadı. Doğuma dair herhangi bir belirtide yok. Yurtdışındayım burda öyle her muaynede ultrason ile de bakmıyorlar, nst ile sancı ölçmüyorlar ve açılma var mı yok mu diye de sancı olmadıkça bakmıyorlar. Ama artık günüm geçtiği için pazartesi tekrar ultrason ile bakılacak ve perşembe günü içinde halen bebek doğmamış olursa yatışım yapılacak. Yalnız üç gündür bir anda belimde ağrı başladı. İlk gn hafifti ikinci günden sonra bacağımın üzerine basamayacak hale geldim. Siyatik ağrısı dedi doktorum. Başına böyle bişey gelen var mı? Ağrının bir anda bu kadar ilerlemesi bebeğin kanal inmesiyle ilgili olabilir mi? Birde bu ağrı doğumdan hemen sonra geçer mi😔
Yusraaa Merhaba bende 20 haftalık hamileyim aynısı başıma geldi nerdeyse 15 gün bacağımın içine basamadım hata yatakta döneniyorum oturup kalkarken zorluk çekiyodum kadın Doğum doktorum orteğediye yönlendirdi oda anlamdı emar çekil dedi çok zor durumlarda çekiliyormuş bende çekilmek istemedim etrafımdaki çoğu insan hamileliğin son aylarında olur senin erken olmuş biraz bekle geçer dediler bende bekledim ve şuan geçti normale döndüm yürüyebiliyorum çok şükür Allah’a geçer ağrınız çanınızı sıkmayın kalçanıza duşta ılık suyla masaj yapın ve dinlenin
momtobe8 Yusraaa çok teşekkürler. İnşallah geçer, en büyük korkum doğumu olumsuz etkilemesi yoksa 3-5 gun bir şekilde dayanırım.
Yusraaa Ben gitim hiç bişey anlamadı ortepedi doktoru emar yönlendirdi bence gitmeyin sıcak suyla masaj yapın çoğu sorduğum doktor ve eczacılarda hamilelikte olabileceğini kiminin Doğuma kadar kimin bi kaç ay sürüp geçtiğini söylediler çoğu büyüğümün başımdan da geçmiş velakin kendi annemin de başından geçmiş böyle bişey