Seyhan34 bende son 4 gündür falan mide bulantısı var sabahları öğürüyorum 37 olduk bugün hafta içi doğum yapacam muhtemelen ama neden durduk yere midem bulanıyor anlamıyorum öğürürkende daha önceki sezaryen dikişlerim sancıyor ve batma oluyor bunu yaşayan ve sebebini bilen varmı doktorum ilgisiz doğru düzgün cevap vermedi sorduklarıma
Vethekelif Seyhan34 canım ben ilk dogumumu yaptım dün bana da oluyordu bildiğim vücut kendini normal Doğuma hazırlıyor
ozgeya Seyhan34 Bebek pozisyonundan dolayı midenize baskı yapıyorsa da olabilir,açılmanız başladıysa da olabilir. Benim de öyle olmuştu son günler.
Ifjtjtjtj Seyhan34 bana gebe okulundakı ebe dogum yaklasınca vucut kendını temizlemek ıcın annede bulantı kusma ishal olur annenin ıcını temizler bebegın yolunu acmak ıcın demıstı
Vethekelif Seyhan34 olsun normal Doğum serüveni vücut kendini yavas yavas ona hazırlar benim 37. Haftada başladı mide bulantısı ishal 40+4 de ilaçla doğurdum düşün 😀 sıkıntı yapma yani
Seyhan34 Vethekelif sanki bugün doğurcakmışım gibi geliyor akıntım arttı bel ve kasık ağrısı var kramplar giriyor ve sanki bebek çıkmak için zorluyor vajinamdan her an bişey çıkacakmış gibi geliyor umarım pazartesiye kadar durur bebek
Vethekelif Seyhan34 canım ıkınma falan geliyor mu makata baskı?? Bir git doktora istersen Pazartesi’yi beklemeden
Neroizm Seyhan34 bedeniniz doguma yakin zamanda bebege daha fazla alan saglayabilmek icin tahliye baslatir yani mide ve bagirsaklari bosaltmaya baslar. Bu yuzden kusma ve ishal normal durumlardir.