YsmnYsn merhaba geçmiş olsun benim de o haftalarda aniden sancım tutmuştu. Hatta dik duramayacak derecede ağrıyordu. Doktor taş ve kum var dedi. Ben o anki acıyı tekrar yaşama korkusuyla ameliyat olmayı düşündüm hemen ama doktor idare edebilirsen et doğumdan sonra yapalım dedi. Sonra bi kere daha aynı şekilde sancım oldu hep ağrı kesici serumlarla idare ettim. Bir de antibiyotik vermişti. Taş safra kesemin boynundaydı. Doktor da kanala düşerse iltihap yapabilir bu sıkıntı olur dedi. Sürekli su içtim, yağlı besinleri bi süre tüketmedim. Sonrasında illa azar azar yemişligim oldu. Size ameliyat deme sebebi acaba kanala düşme ihtimali ve taşın büyüklüğü mü? Benim taş 9 mm di. Şimdilik ameliyat olma demişti bana. Ama sizin taş boyutu ve konumu belki tehlikeye atabilir. Mutlaka başka doktorlara da görünüp karar verin ameliyat konusunda. Tek bir doktorla kalmayın