Merhaba, adet döngüm genellikle 24 gün sürüyor. Son adet dönemi 1 Kasım’da başladı ve 6 Kasım’da bitti. 25 Kasım’da erken gebelik testi yaptım ama sonuç negatif çıktı. Bugün 26 Kasım ve hala adet olmadım. Acaba bu durumu nasıl değerlendirmeliyim? Hamilelik ihtimalim var mı yok mu? Ayrıca, böyle bir durumda ne zaman tekrar test yapmalıyım?"