İnşallah güzel haberi alırsınız bende transferin 12. Günümde betayı 500 le öğrenmiştim gebeliği o anki mutluluğum hala aklımda şuan 32 haftalığım inşallah sizde hayırlısıyla pozitifi görürsünüz ben inanamamıştım doktor ekrana sonuçlara bakarken kalbim yerinden çıkacak gibiydi yine olmadı dimi dedim doktor yoo gayette olmuş pozitifi deyince ben bir ağlamaya başladım ay yine duygulandım ya