Sizce hangisi tek isim koymayı düşünüyoruz
Zeynep1401 Z zorlayıcı bi harf. S olmasını tercih etmenizi tavsiye ederim
üst
Üstt
Ay bende kararsız kaldım 3üde çok güzel isimler 😃
Ftmnr_35 bizde ayni fikirdeyiz eşimle 😄
Uraz bence
amayinedeiyiilerledim evet banada biraz öyle geldi