sena0104_ Arkadaslar merhaba dün ilk ignemi vurdum vururken yandı biraz da hala vurduğum yere dokununca aciyor yanlis yere mi vurdumki
Aysenur_0046 sena0104_ yok canım öyle oluyor vururken yanıyor ilacı sıkınca benim karnımın her yerinde iğne izleri mor mor hele bide damara denk gelirse aboww nasıl ağrıyor şişer ve morarir korkma :)
Shnkh sena0104_ mrb bende enox igne oluyorum karnımdan başladık vurulmaya biraz yakıyor iğne zamanla alışıyorsun şifa olsun ins
Kubraaa04 sena0104_ ilk zamanlar yanlış vurmaktan öyle olur sonra zamanla azalır morluklar ağrılar yağlı kısma denk getirmeye çalışın bi de YouTubedan video izleyin
Serap09 sena0104_ iğnenin havasını aldırın ilk etap sonra bölgeyi kolonyalı pamuk ile silin vurun iğneyi 5 saniye bekleyip iğne ucunu çekin ve yine kolonyalı pamuk ile silin göbek deliği çevresine vurulacak ilerleyen aylarda kollardan vurulacak 7 aydır kullanıyorum bu şekilde
sena0104_ Serap09 deliğin biraz alt kısmına vuruyor 3 parmak asagisina göbek tarafinda yağlanması yok vurmak yer bulamiyorum alt göbekten vuryorum
Serap09 sena0104_ göbek çevresinde bir altı bir üstü olur ama alt karına vurmayin göbek deliği etrafı olsun bir sağ sol alt üst şeklinde doğru kullanım bu
ferayshn iğneyi vurmadan önce vuracağınız yere buz ile 3-4 dakika kadar soğuk kompreks yapın iğneyi öyle vurun çok daha az acı hissedersiniz . 6 aydır bu şekilde hergün vuruyorum. şifa olsun herkese