bengonca İkiz kızlarım var Ayşe ve Elif. İkinciye hamileyim kız olursa Zehra, erkek olursa Mustafa Kaan düşünüyoruz.
busra0501- YarenYsrc ilk kızımın adı Zeynep Aybüke. İkinci kızım olacak onun adını da Ayşe İnci koyacağız inşallah
ozgegulen YarenYsrc YarenYsrc 18+6 haftalik gebeyim göstermedi kiz olursa incila erkek olursa ertuğrul diye düşündük sağlıkla gelsin bebisim❤️🙏
YarenYsrc ozgegulen 18 haftalıkta göstermediyse kızdır o yine de umut vermiyim de baya geçmiş çünkü 🤗
Melike__00 Kızlar bi sorum olucak bana 12. Haftada erkek dediler ikili tarama testinde bizede doktor çıkıntıyı gösterdi sizce değişir mi yoksa doğru mudur
YarenYsrc Melike__00 erkekler çabuk şekillenir ve hemen belli olur diye biliyorum bende ilk oğlumu 13 haftalıkken öğrenmiştim ve doktor direk söze erkek diye başlamıştı dönme ihtimali yoktur diye düşünüyorum eğer çıkıntı varsa ama bilemem 🤷🏼♀️