Merhaba arkadaşlar detaylı ultrasonumda bebeğimin ayaklarının içe dönük olduğunu öğrendim bende öyle doğmuşum şu an gayet sağlıklıyım annem benim hareketlerimi beş altıncı aya kadar hafif ondan sonra da hiç hissetmemiş ama benimki baya hareketli o yüzden sıkma canını hissediyorsan sorun yoktur diyor kafam karıştı bu durumu yaşayan var mı hissediyor musunuz bebeğinizi