Kızlar evde herkes gripti 3 yaşındaki kızıma da geçti. Dün geceden beri her yediğini kusuyor su bile içse anında kusuyor. 1 gün öncesi de acile götürmüştük boğazları kızarık dedi antibiyotik verdiler, kullanıyoruz. Sürekli ateşi çıkıyor, karnım ağrıyor diyor başlıyor kusmaya. Sürekli uyukluyor , çok halsiz. Hiçbir şey yediremiyorum .Bu nasıl geçecek ya çocuk helak oldu.