2.ci hamileliğim, ilki normal doğum oldu, doğum sancım belimde başladı sonra nişanım geldi o şekilde dogurdum ama simdiki gebeliğimde gece boyu nişanım geldi, sonra alt karnıma sancılar girmeye başladi, yalanci sancilardan cok farkli bi sancı, şimdide ara ara yoğun sanci giriyor alt karnima ama belime giren ağrı yok, hastaneye doğru yola çıktık,doğum sancısı sadece belemi vurur ? Beline vurmadan doğuran varmı acaba?