kızlar bi bakarmısınız ya ben ilk hamileliğim e nabızdan baktm değerler normal yazıyor ikili tarama testimde serbest beta hcg 27.20 ng ml yazıyor papp a dada 8.36 mıu ml yazıyor tesim atacaktım aslnda direk elran alıp ama yapamadm bu me anlama geliyor